Nemačka kompanija RUD Ketten Rieger & Dietz GmbH je osnovana 1875. i u isključivom je vlasništvu Rieger porodice već skoro 140 godina.
Višedecenijsko iskustvo i hiljade zadovoljnih kupaca širom sveta garantuju kvalitet i pouzdanost proizvoda fabrike koja danas posluje pod nazivom RUD-ERLAU.
Rud-Erlau je kompanija sa preko 1500 zaposlenih, sa prodajnim kancelarijama u preko 120 zemalja širom sveta, a glavni pogon i razvojni centar se nalazi u Aalenu. Svih ovih godina RUD grupa je poslovala kao moderna, dinamična, uspešna međunarodna kompanija, uz neprestani rast kroz inovacije proizvoda.
Proizvodi Rud-Erlau grupe su prilagođeni širokom spektru upotrebe, od putničkih i teretnih vozila pa do najsloženijih zahteva građevinske i rudarske mehanizacije.
Rud-Erlau nudi inovativne sisteme lanaca za sigurnu i bezbednu vožnju po snegu, zaleđenim putevima, ali i u najtežim uslovima u vandrumskom saobraćaju (kamenolomi, površinski i jamski rudnici i slično).
U našoj ponudi nalaze se sledeća RUD ERLAU rešenja:
• Lanci za sneg
• Lanci za rad u šumi
• Zaštitni lanci za gume
U našoj ponudi nalaze se sledeća RUD ERLAU rešenja:
• Lanci za sneg
• Lanci za rad u šumi
• Zaštitni lanci za gume
Nemačka kompanija RUD Ketten Rieger & Dietz GmbH je osnovana 1875. i u isključivom je vlasništvu Rieger porodice već skoro 140 godina.
Višedecenijsko iskustvo i hiljade zadovoljnih kupaca širom sveta garantuju kvalitet i pouzdanost proizvoda fabrike koja danas posluje pod nazivom RUD-ERLAU.
Rud-Erlau je kompanija sa preko 1500 zaposlenih, sa prodajnim kancelarijama u preko 120 zemalja širom sveta, a glavni pogon i razvojni centar se nalazi u Aalenu. Svih ovih godina RUD grupa je poslovala kao moderna, dinamična, uspešna međunarodna kompanija, uz neprestani rast kroz inovacije proizvoda.
Proizvodi Rud-Erlau grupe su prilagođeni širokom spektru upotrebe, od putničkih i teretnih vozila pa do najsloženijih zahteva građevinske i rudarske mehanizacije.
Rud-Erlau nudi inovativne sisteme lanaca za sigurnu i bezbednu vožnju po snegu, zaleđenim putevima, ali i u najtežim uslovima u vandrumskom saobraćaju (kamenolomi, površinski i jamski rudnici i slično).